MENU

Trénink se slidama

9. 4. 2020 Tréninky a mobilita

Použij cokoliv. Já měla utěrky, ale můžou to být chlupaté ponožky. Kreativitě se meze nekladou 🙂

Na doma naprosto geniální těžkej trénink. Jdeme na ten samotný trénink, jak bude vypadat. Vždy máte popsané kolik opakování na každou nohu, plus se prosím hodně zaměřte na tu techniku, která je napsaná u každého cviku, to je to nejdůležitější!

Trénink: 3-5 kol, 90 vteřinová pauza vždy mezi kolama

  1. Zadní výpad 8x/s

Neboj se menšího předklonu a udrž velkou stabilitu v celé oblasti páteře

  1. Superman klik 6-8x

Ulehči na kolenou, nenech povolit bedení oblast zad

  1. Stěrače 6x/s

Neustále tlač do země rukama a udrž podsazenou pánev

  1. Hamstringový skluzy 6-8x

Nepolož nikdy zadek na zem a udrž super pevnej střed těla a bradu přimáčknutou k hrudníku

  1. Boční výpad 8x/s

Kvůli stabilitě můžeš ve spodní části natáhnout ruce dopředu a vrátit je zas nahoře.

Předklon ve větší míře je tu absolutně ok

Komentáře k článku

Zatím nebyl přidán žádný komentář, buďte první.

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *