MENU

Pálivý trénink s vlastní váhou!

31. 3. 2020 Tréninky a mobilita

Jestli jsi do teď měl/a dojem, že trénink s vlastní vahou není tak veliká výzva jako s činkama, tak zkus tohle!

Vsadím se, že si tenhle můj trénink docela užiješ!
Jak na to?

📋

Nastav si interval 40s:20s a proveď celé kolo (7min).
Odpočiň podle potřeby a zopakuj ještě 2-3x podle tvojí kondice a zkušenosti.

1. Delfinek – vnímej velkou tenzi ve středu těla a ovládej pohyb pod kontrolou pomalu
2. Klik – pevná pozice celé páteře a ve spodní pozici se nikdy neodrážej (uprav úhel těla pro ulehčení podle potřeby)
3. Méďa – pohlídej si zpevněný střed těla a podsazenou pánev pro zdraví spodních zad
4. Krab – udrž kontrolu nad celým tělem, tzv. se “nevyvěs” do rukou
5. “Jampouchy” – nenech ruce letět všude, udrž pohyb v ramenou pod kontrolou
6. “Síly” – stejné jako u jampouchů
7. Plank s ťukem – udrž tlak do země rukama a super stabilní pozici celých zad